wtorek, 29 marca 2011

Nikola539

Hej, najpierw chciałam wyjaśnić ta metamorfozę. Nikola, napisał mi, że została skreślona z listy, ponieważ miała za mało kosmetyków i ubrań i poprosiła mnie o pomoc. Moim zdaniem ze wszystkiego można spróbować coś zrobić i taka jest właśnie nasz rola, więc metamorfozę wykonam.


Przed: Trochę niefortunna fryzura, bo moim zdaniem grzywka wygląd  na przetłuszczoną. Usta trochę za ciemne. Radze ci zmienić kształt oczu i fryzurę. Proponuję włosy i brwi w kolorze ciemnego brązu, a usta cieliste, lub jasno różowe.
Po: Za dużo nie mogłam zdziałać. Zmieniłam fryzurę i sądzę, że ta ci służy. Oczy tylko z góry przeciągnęłam eyelinerem.


Przed: W tej stylizacji nic za bardzo do siebie nie pasuje. Ciekawy pomysł na gumę ;]
Po: Do bardzo dziewczęcej sukienki dodałam żakiet w męskim stylu. Chyba jest ok.


Brak komentarzy: