wtorek, 22 marca 2011

MissVampirzyca


Ogólne wrażenie świetne, ale jak się przyjrzeć, to widać niedociągnięcia. Nie podobają mi się jedynie u Ciebie wydłużone rzęsy oraz te doczepiane. Kolczyki trochę za wysoko. 
Mój makijaż taki w miarę delikatny, użyłam brązowego i zielonego cienia. Usta pomalowałam jasno różową szminką, policzki delikatnie różem. Nie zmieniałam fryzury, gdyż ta jest ładna. c;



WIOSNA!!! Ach, jak tak na Ciebie patrze to chcę już poczuć ciepłe słoneczko i delikatny wiatr we włosach... Ale wracając do tematu, strój jest nienaganny, aczkolwiek ta szata mi nie pasuje, a torba lata. 
Ja stworzyłam letni zestaw. Podobają mi się te buty które stworzyłam z kilku par. Niestety nie znalazłam pasującej torby ;c. Całość morelowo-beżowa z akcentami zieleni i brązu. Mogę śmiało powiedzieć, że jestem zadowolona z tego stroju ^^

1 komentarz:

MissVampirzyca pisze...

Och, dziękuję :) Faktycznie szata nie pasuje. Bardzo mi się podoba, po w stroju, zwłaszcza buty. Makijaż też ładny szkoda, że nie umiem tak malować policzków :)