poniedziałek, 14 marca 2011

Metamorfoza djdomka1


PRZED: Ładnie podoba mi się, usunęła bym tylko piegi. ;)
PO: Dałam dwa odcienie zielonego cienia, dwa pudry o odcieniach pomarańczowego i pudrowego różu , usta zostawiłam w spokoju.

PRZED: Po pierwsze, nie cierpię tej bluzki pogrubia ona doll. Rajstop z krótkimi spodenkami nigdy nie tolerowałam, pasek w ogóle tutaj nie pasuje, tak samo kurtka, buty są ok tylko kolor obcasa buta nie pasuje. Ogólnie jest źle, i nie jest dopasowane kolorystycznie.
PO: Ja postawiłam na czerń. Czarna koronkowa bluzka, klasyczna spódniczka, rajstopy które miały za zadanie wychudzić nogi, zwykłe czarne botki , i czarny płaszczyk.

1 komentarz:

Kinga . pisze...

To jest bardzo udana metamorfoza... :)
lecz bez piegów moim zdaniem było by lepiej, ale wiem że jak metamorfoza bez hasła to nie można piegów usunąć.. ;)
ale ta metamorfoza super xD