wtorek, 22 marca 2011

Metamorfoza gosia_59

 PRZED: Makijaż na powiece, jak i na policzkach jest krzywy. Nie lubię tych ust, dają mi wrażenie że twarz wygląda jak żaba. ;o Włosy są za wysoko.
PO: Trochę krzywo pomalowałam eye-linerem. Ok, więc na powiece jest czarny, niebieski i biały cień, w kącikach oczu jest czarna kredka.Na policzki dałam różowy puder, ale nie zabardzo go tutaj widać. Usta zostawiłam w spokoju.
 PRZED: Wrr, niedobrze mi się robi gdy widzę że ktoś łączy styl sportowy z elegancją. -,- Elegancka marynarka, pod do bluzka w krate, jeansy i buty nike?! To jakiś żart?!
PO: Jest zwykło, ale nie wiedziałam co na Ciebie ubrać. ;P

1 komentarz:

gosia_59 pisze...

no żarcik żarcik ;dd
tak tylko szybko ubierałam bo komp mi się psuje. A metamorfoza śliczna.Tylko w makijażu po nie podobają mi się włosy