wtorek, 15 marca 2011

Metamorfoza Dagmara123


PRZED: Jest mroczno (?). Za dużo percingu , nie cierpię tych rzęs. Powieki są za mocno pomalowane, fajnie wyglądają usta, szkoda tylko że są pomalowane na czarno.
PO: Zaczęłam od przesunięcia części twarzy, nie lubię tych oczu wydają się przestraszone. Na powiece jest czarny , turkusowy, granatowy i odrobina białego cienia. Pogrubiający tusz do rzęs i moje ulubione sztuczne rzęsy. Policzków nie malowałam ponieważ miałaś tylko czerwony puder, a on tutaj nie pasował.
PRZED: Peruka jest za nisko, poza tym jest nawet dobrze.
PO: Ja stawiłam na dziewczęcość. Dałam moją ulubioną spódniczkę, zwykły biały top, na to czarną krótką kurtkę , i czarne wiązane buty .; )

2 komentarze:

Kinga . pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Kinga . pisze...

metamorfoza super... szczególnie makijaż " po " ;) extra