piątek, 11 marca 2011

Metamorfoza MissSylwiaa


PRZED: Nie lubię tych soczewek, wyglądają sztucznie. Nie lubię gdy ludzie malują całe usta błyszczykiem. Makijaż jest dziwny, i rzęsy są dziwnie zrobione.

PO: Ostatnio spodobała mi się ta fryzurka. :D Poza tym Twoja doll ma dziwny kształt twarzy, więc musiałam to jakoś zakryć, chociaż chyba nie za bardzo się udało. Na policzkach jest różowy puder, na to dużo białego , na ustach cielista szminka, a na powiekach czarny, fioletowy i biały cień.

PRZED: Jest świetnie ! Bardzo mi się podoba dobranie kolorów, i pomysł na strój. ;) Jednym słowem super !
PO: Twoja szafa to w większości sukienki , więc ubrałam Cię bardziej w HB bo Twoja szafa jest w nie bardzo bogata. Wybrałam delikatną kremową sukienkę, na górę sukienki założyłam strój kąpielowy (?) który robi jako góra sukienki ponieważ tamta mi nie pasowała. Na to dałam różowy cardigan z czarnym paskiem, i zwykłe czarne buty. Chciałam dać rajstopy, ale w nich było widać że lalka ma grube nogi.

1 komentarz:

MissSylwiaa pisze...

Makijaż był taki hmm 'na szybko', no i średnio mi się udał ;)

Ale ogólnie dzięki za metamorfozę ;* :)