piątek, 22 kwietnia 2011

Misswarszawy199


Okropna twarz, fajna fryzura. 
Pomimo, że te oczy są fatalne to bardzo dobrze się je maluje. Wyszedł mi taki ładny, wiosenny makijaż.



Nudno! Przejadł mi się już ten blazer, co trzeci użytkownik Stardoll w nim chodzi. 
Hm, wyszło mi coś zupełnie innego od makijażu, nie jest wiosennie i jak zwykle w czerni. Najbardziej podoba mi się ta torebka projektu McQueen'a. Pasował by tu jakiś złoty naszyjnik, niestety nie posiadasz.




Przepraszam bardzo za długą nieobecność, ale miałam dużo zajęć i nie miałam czasu na Stardoll. Postaram się to nadrobić i mam nadzieję, że mi wybaczycie. 

2 komentarze:

Marta; ) pisze...

sorry ale dolka po jest okropna make up ładny ale powiennas pociągnąć tuszem ^^

zuza_11 pisze...

Każdy ma swój gust. Mi się nie podobają te oczy, zwłaszcza jeżeli da się tusz, wtedy nie widać kolorów.