piątek, 29 kwietnia 2011

Metamorfoza Kinczka

Przed:


Moim zdaniem jest za nudno. Nie podobają mi się te sztuczne rzęsy, które nałożyłaś od wewnętrznego kącika oka. Makijaż jest w miare równo wykonany. Nie podoba mi się również kolor ust. Do części twarzy nie mogę się przyczepic, bo są to jedne z moich ulubionych, zwłaszcza usta. Fryzura jest ładna, tylko brwi powinnaś ułożyc trochę niżej i zrobic taki sam kolor jakie masz włosy. A i jeszcze jedno nie podobają mi się pieprzyki w tym miejscu, p prostu nie pasują moim zdaniem.

Po:


Zewnętrzne kąciki oka pomalowałam beżowym cieniem. Natomiast wewnętrzne kąciki delikatnym błękitem. Usta pomalowałam bardzo jaśniutkim odcieniem różu. Policzki również delikatnym różem. Uważam, że powinnaś w edytorze twarzy dodac takie białe cienie jakby na polika. Myślę, że jest bardzo dziewczęco i delikatnie.

Przed:


O wiele lepiej byś wyglądała gdybyś zdjęła tę perukę. Jedyne co mi się nie podoba to sposób założenia torebki i buty.

Po:


Wydaję mi się, że za dużo nie zmieniłam, ponieważ wszystkie te najlepsze ubrania miałaś na sobie. No ale nie jest najgorzej. Dokup sobie jakieś torebki i więcej dodatków, bo w tym to muszę przyznac, że Twoja szafa jest uboga.

Brak komentarzy: