środa, 27 kwietnia 2011

Metamorfoza patinkaaaa

Przed:


Z daleka makijaż oczu wydaję się ładny, lecz nie jest do końca równy. Lewe oko pomalowałaś delikatnie beżem, a na lewym nic a nic. Teraz tego nie widac, ale kiedy się przybliży twarz Twojej doll to jest to mocno widoczne. Policzki są nierówno pomalowane. Moim zdaniem powinnaś dodac w edytorze twarzy takie jakby cienie białe. Ogólnie do części twarzy nie mam zastrzeżen. Zmieniłabym jedynie nos.

Po:


Do wykonania makijażu oczu użyłam trzech odcieni fioletu. Zewnętrzne kąciki oczu pomalowałam delikatnie kolorem czarnym natomiast wewnętrzne kąciki musnęłam delikatnie kolorem białym. Rzęsy pomalowałam jedynie tuszem wydłużającym. Policzki delikatnie musnęłam pudrem. Kolor ust zostawiłam ten sam, gdyż on najbardziej pasował. Fryzura jak widac postrzępiona, krótka i blond.

Przed:


Szczerze mówiąc nie podoba mi się. Jest wszystko, że się tak wyrażę podane na tacy. Nie widac tu Twojej kreatywności.

Po:


Jedyne co bym zmieniła to buty. Według mnie jest za łyso, ale nie masz żadnych pasujących dodatków.

Podoba Wam się ?

Brak komentarzy: