wtorek, 28 września 2010

Metamorfoza Wiolcia866

PRZED: Ładnie, ale nie lubie tej fryzury, i kolczyki są tutaj nie potrzebne, szkoda że na powiece masz tylko różowy, bo gdy weszłam w kosmetyki doznałam miłego zaskoczenia. :)
9/10
PO: Mmm, kocham twoje kosmetyki, i ciebie za ich ilość. :D Więc, makijaż bordowo, czerwono , biały. Usta to połączenie różu i innego różu, i po środku dałam bezbarwny błyszczyk. Policzki to róż oraz pomarańcz. Dodatek to czarno białe kolczyki, i co do włosów. Wiem że ich jeszcze nie masz, ale niedługo będziesz je już miała. :D
PRZED: Widze że chciałaś aby pasowało do makijażu, no ale jest za słodko. Wszystko z wyjątkiem butów jest różowe. Wyglądasz jak plastik .Lepiej by było , gdybyś zastąpiła torebke i rajstopy czymś innym.
5/10
PO: Za szafę też cie uwielbiam. stworzyłam ci galowy strój. Czarne bolerko, pod nim czarna bluzka, fioletowa spódnica, b. fajne buty, i szalik. Oraz wiele dodatków. Jedynie całość psują nerdy, ale to szczegół.
Podoba się ?

2 komentarze:

Unknown pisze...

Dzięki ;**
Jest super ;**

Anonimowy pisze...

śliczna metamorfoza wcześniej lalka była także ładna,ale teraz wygląda po prostu bajecznie.
jak będzie na mnie kolej ,napiszcie w wiadomościach na stardoll to podam hasło.kicia8908