niedziela, 26 września 2010

Metamorfoza gosia_59

PRZED: Makijaż jest nie staranny i krzywy, i wg mnie za ciemny. Brakuje mi dodatków.
6/10
PO: Zmieniłam fryzurę na bardziej elegancką, makijaż zrobiłam zielono - miętowy , i w kącikach  dodałam biały. Do tego oko pomalowałam czarną kredką i eye-linerem, oraz białą kredką i eye-linerem. Na policzki dodałam puder, i na usta różową szminkę. Podoba się ?
PRZED: Fajnie, ale buty tutaj nie pasują. Ja bym dała jakieś trampki lub zmieniła spodnie na spódniczkę.
8/10
PO: Od razu przepraszam za screen z suwakiem. Więc, ja dałam fioletową bluzkę z OTTO, na to darmową kurtkę z Hannah Montana, czarną spódniczkę, na to pasek, i buty na obcasie. Chciałam dodać torebkę ale żadna mi tutaj nie pasowała. Podoba się ?

1 komentarz:

MissAnna9977 pisze...

Mi sie podoba ;)
PS: czy metamorfozy są darmowe? Jeśli tak to ja poproszę o poprawkę mojej lalki ;)
MissAnna9977