sobota, 4 grudnia 2010

Metamorfoza Alexandra_Rey

PRZED: Nie jest ładnie, gdybyś miała czarną kredkę , i gdybyś ją dodała było by już lepiej. Te kolczyki to nie jest najlepszy pomysł, w szczególności jeśli są zrobione z dodatków do naszyjniku. Usta mają nienaturalny kolor. 
PO: Nie masz za dużo kosmetyków, więc mój makijaż nie jest zaskakujący. Dziewczęcy jasny makijaż, brzoskwiniowo biały, szkoda że nie masz żadnego pudru, jak już wcześniej mówiłam, makijaż jest zwykły. 
Nie zrobiłam metamorfozy ubraniowej, ponieważ nic do siebie nie pasowało, a że nie dodałam metamorfozy , nie ma po co oceniać poprzedni ubiór.

4 komentarze:

krytyczna pisze...

No szkoda, że tak zwyczajnie i brakuje pudru, ale mi się podoba makijaż oczu. (Oczywiście mowa o po).

Anonimowy pisze...

Trochę Ci ta metamorfoza nie wyszła..
A co do "usta są nienaturalne" to trudno żeby twarz po make-upie wyglądała naturalnie :P

krytyczna pisze...

Nie zgadzam się z przedmówcą. Twarz po make-upie może wyglądać naturalnie, jeśli tylko się umie takowy makijaż zrobić, a jest on w kolorach cielistych. Usta są pomalowane, za przeproszeniem, oczojebną szminką, co na pewno nie jest naturalne.

hela ♥ pisze...

Można wyglądać naturalnie po makijażu, ale trzeba takowy zrobić jak już Krytyczna powiedziała. ;D