piątek, 12 listopada 2010

Metamorfoza trusia12322

PRZED: Nie podoba mi się, makijaż wg mnie brązowy powinien zamienić się miejcami z białym .Jedynie co mi się podoba to włosy.
5/10
PO: Do makijażu użyłam brązowego, czarnego i białego cienia, oraz mascary wydłużającej i wygrabiającej rzęsy.  Dodałam pieprzyk, i zmieniłam fryzurę na bardziej młodzieżową.
PRZED: nie podoba mi się, jest za futrzasto. Nie ubieraj butów z odkrytymi palcami do rajstop.
2/10
PO: Elegancja z domieszką młodzieżowego stylu.
Dokup sobie, torebki i buty.
Podoba się ?

3 komentarze:

krytyczna pisze...

Jakoś metamorfoza ubraniowa do mnie nie przemawia. Te buty nie pasują do rajstop, są za delikatne :D.

hela ♥ pisze...

ONA NIE MA INNYCH. XD

Anonimowy pisze...

WoW!ale wysiłek zmienić kolejność makijażu!Wiesz co oceniałam cię na wyższym poziomie!