poniedziałek, 23 sierpnia 2010

Metamorfoza Izuska2828


PRZED: Zacznę od tego że nie lubię tych oczu moim zdaniem wyglądają trochę nie naturalnie.
Niebieskie włosy nie pasują tu. Makijaż wykonałaś starannie ale to nie znaczy, że pięknie.
Hela ocenia dlatego ja też i moja ocena 3/10.

PO: Zrobiłam ci jasno fioletowy makijaż zmieniłam włosy oraz ich kolor, założyłam stylowe kolczyki i twoja lalka wygląda pięknie i dziewczęco.

PRZED: Wyglądasz ładnie i przede wszystkim orginalnie. Lecz moim zdaniem powinnaś zdjąć czarną bluzkę z pod spodu i schować różyczkę. Kokardka na głowie nie za bardzo pasuje do ubioru. 7,5/10

PO: Ubrałam cię letnio i stylowo.Niebieska bluzka może nie za bardzo tu pasuje,ale nie mogłam znaleźć innej po za tym pasuje ona do włosów których kolor radziłabym ci jednak zmienić.



1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Czy mnie też możesz zrobić metamorfozę? MissUla_1998