czwartek, 10 czerwca 2010

Bo niektórzy nie potrafią znieść krytyki


Hmm, a ja jej tylko napisałam że nie podoba mi się jej dollka. Później na czata mi pisała że jej zazdroszczę, ale chyba boi się tego jak ktoś ją widzi, bo 5 minut po tym jak jej to napisałam usuneła mój wpis. Aha, i chyba zazdrości mi mojego imienia, ponieważ później się z niego śmiała. Dziwna prawda? Ja wolę mieć taki imie niż imie rymujące się z proszkiem do prania, i słowem obsrana . Widać piksele ponieważ powiekszyłam na maxa, bo nie bylo by nic widać.
Jeśli komuś nie podoba się moje imie prosze abyście napisali to w komentarzu. Nic wam nie zrobię.
Moje imie to Helena. Mi się podoba, czytałam u takiej jednej że chciała by mieć na imie Helena, a ma Agata. ja kiedyś wolałam Agata od Helena. xD
______________________
Moja fotka, z rl. ;PWiem że na tym zdjęciu mam dziwną twarz, ale słońce świeciło.
Sorry za jakość, ale zdjęcie robione komórką, bo zapomniałam wziąść aparat. xDD

1 komentarz:

Hiromi pisze...

złośliwość.
masz ładne imię :3.